پودر سنگ
نوشته شده توسط : آهک

پودر سنگ

پودرسنگ چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است از کوبیده شدن انواع کانی های معدنی موجود در طبیعت نظیر کربنات کلسیم، سنگ آهک, مرمریت, گرانیک, سنگ آهن, سنگ نقره و… تولید میشود. این ماده دارای کلیه خواص کانی کوبیده شده بوده با این تفاوت که به دلیل دارا بودن سایز بندی پودری و میکرونیزه و افزایش سطح تماس, علاوه بر اینکه خواص موجود در آن کاملا” در دسترس می باشد همچنین در صنایع مختلف به راحتی بکار گرفته می شود.

نسبت سیمان سفید به پودر سنگ
در ساختمان سازی از انواع ترکیبات مواد معدنی و فراوری شده برای افزایش استحکام و گاها افزایش زیبایی ظاهری استفاده می شود. نمای ساختمان و یا بخش های که به میزان زیادی در معرض دید می باشند باید علاوه بر برخورداری از مقاومت و استحکام ، دارای ظاهری چشم نواز باشند. بنابراین در این قسمت ها از سیمان سفید استفاده می شود که رنگ روشنی دارد. اما سیمان دارای مشکلاتی نیز هست که از آن جمله می توان به ترک خوردن پس از خشک شدن و یا تغییر شکل ظاهری آن اشاره نمود.

نسبت سیمان سفید به پودر سنگ چقدر است؟
ترکیب کردن پودر سنگ با سیمان سفید دارای فوایدی است که از آن جمله می توان به افزایش مقاومت ، کاهش هزینه تمام شده ملات و همچنین تثبیت شکل سازه پس از خشک شدن اشاره نمود. نسبت سیمان سفید به پودر سنگ برای تولید ملات به این صورت است که ۷ واحد پودر سنگ با یک واحد سیمان سفید مخلوط می شود. برای مثال چنانچه از یک کیلو سیمان در ملات استفاده می نمایید ، به ازای آن ، ۷ کیلو پودر سنگ با کیفیت هم مصرف کنید. این نسبت ترکیبی دارای ویژگی های مد نظر بنا ها و سازندگان در ساختمانی سازی می باشد.

تولید پودرسنگ
تولید خاک سنگ به دو صورت طبیعی و صنعتی می باشد. در طبیعت بر اثر سایش لایه های مختلف پوسته زمین و درگیری سنگ ها با هم بخشی از آن بصورت پودر در می آید. همچنین بر اثر حرکت یخچال های عظیم طبیعی نیز لایه های زیرین آن ها به دلیل تحمل فشار چندین هزار تنی به حالت پودری تبدیل می شوند که آن را Rock Flour می نامند.

اما برای تولید صنعتی پودر خاک سنگ از دستگاه ها و ماشین آلات سنگ کوبی استفاده می شود که با استفاده از فک های قدرتمند اقدام به خردایش سنگ های مختلف می نماید.

مصارف و کاربرد پودرسنگ
بیشترین کاربرد خاک سنگ در صنایع ساختمانی است که از آن برای ترکیب با سایر مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان و سیمان سفید استفاده می شود زیرا علاوه بر اینکه دارای چسبندگی بسیار زیادی بوده و استحکام سازه را افزایش می دهد. همچنین مانع از ترک خوردن سیمان پس از خشک شدن می شود.

 

پودر سنگ پارس شیمی

آردسنگ یا پودر سنگ (به انگلیسی: Rock Flour) به مواد پودری‌شکل و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال‌ به‌وجود می‌آید. وقتی یخ و مواد متشکل از قطعات سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسه و سیلت را بر روی یخچال‌ به‌صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در این حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید آردسنگ می‌شود. گاهی رودهای حاصل از ذوب یخ دارای آبی کدر است و دارای رنگ خاکستری یا شیری است که این خود شاهدی از نیروی سایشی یخ و ناشی از عمل فرسایش می‌باشد.

پودر سنگ این شرکت به دلیل کیفیت عالی و ممتاز آن، دارای چسبندگی فوق العاده می باشد که پس از کار به هیچ وجه ترک بر نمی دارد و تحت هیچ شرایطی دچار شوره زدگی یا تغییر رنگ نمی شود.

فروش انواع پودر های سنگ ممتاز و درجه یک به صورت فله ای و کیسه ای در صنایع سنگ هیراد .

خط توليد پودر سنگ شامل سنگ شكن فكي و آسياب چكشي الواتورهاي مربوطه و سرند مي باشد. مواد اوليه ورودي پس از خردايش اوليه به آسياب انتقال يافته و پودر مي گردد.

همانگونه که از نام آن مشخص است از کوبیده شدن انواع کانی های معدنی موجود در طبیعت نظیر سنگ آهک یا کربنات کلسیم, مرمریت, گرانیک, سنگ آهن, سنگ نقره و ... به دست می آید. این ماده دارای کلیه خواص کانی کوبیده شده بوده با این تفاوت که به دلیل دارا بودن سایز بندی پودری و میکرونیزه و افزایش سطح تماس, علاوه بر اینکه خواص موجود در آن کاملا در دسترس می باشد همچنین در صنایع مختلف به راحتی بکار گرفته می شود

تولید خاک سنگ به دو صورت طبیعی و صنعتی می باشد. در طبیعت بر اثر سایش لایه های مختلف پوسته زمین و درگیری سنگ ها با هم بخشی از آن بصورت پودر در می آید. همچنین بر اثر حرکت یخچال های عظیم طبیعی نیز لایه های زیرین آن ها به دلیل تحمل فشار چندین هزار تنی به حالت پودری تبدیل می شوند که آن را Rock Flour می نامند.

اما برای تولید صنعتی پودر خاک سنگ از دستگاه ها و ماشین آلات سنگ کوبی استفاده می شود که با استفاده از فک های قدرتمند اقدام به خردایش سنگ های مختلف می نماید.

بیشترین کاربرد خاک سنگ در صنایع ساختمانی سازی است که از آن برای ترکیب با سایر مصالح ساختمانی مانند سیمان, گچ, سیمان سفید و ... استفاده می شود زیرا علاوه بر اینکه دارای چسبندگی بسیار زیادی بوده و استحکام سازه را افزایش می دهد, همچنین مانع از ترک خوردن سیمان پس از خشک شدن می شود.


​فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه در تهران و شهرستان هاپودر سنگ جوشقان

فروش پودر سنگ جوشقان بصورت پودرسنگ فله و پودر سنگ کیسه

فروش پودر سنگ جوشقان بدون رقیب با سایر متریال مشابه

کاربرد های پودر سنگ جوشقان:

پودر سنگ جوشقان به عنوان نما شسته ،

پودر سنگ جوشقان به عنوان تخته ماله ،

پودر سنگ جوشقان به عنوان کف و بتن ،

پودر سنگ جوشقان به عنوان چسب پودری و

پودر سنگ جوشقان به عنوان سنگ مصنوعی

کاریرد دارد .

پودر سنگ ساوه
پودر سنگ سینا تولید کیسه های ۲۵ کیلوئی , ظرفیت حمل وانت ۱۰۰ کیسه و ایسوزو ۲۰۰ کیسه

قابل ذکر است که محصول(پودر سنگ) یک ساعت بعد از تایید واریز وجه به ادرس ثبت شده ارسال میگردد،

در صورت اعلام انصراف از خرید(بعد از ارسال محصول)،کرایه رفت و برگشت بعلاوه (هزینه تخلیه و بارگیری ۱۰۰۰۰تومان )از وجه واریزی شما کسر گردیده و ما بقی به حساب شما واریز میگردد.


سفارشهای خرید بعد از ساعت ۱۶ویا روزهای تعطیل، صبح روز بعد ارسال می گردند.

کرایه حمل مناطق:

منطقه ۱: هر وانت ۴۵۰،۰۰۰تومان

منطقه ۲: هر وانت ۵۰۰،۰۰۰تومان

منطقه ۳: هر وانت ۳۵،۰۰۰تومان

منطقه ۴: هر وانت ۳۵،۰۰۰تومان

منطقه ۵: هر وانت ۳۵،۰۰۰تومان

منطقه۶ : هر وانت ۳۵،۰۰۰تومان

اطلاعات مختصری در باره پودر سنگ:

آردسنگ یا پودرسنگ (به انگلیسی: Rock Flour) به مواد پودری‌شکل و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال به‌وجود می‌آید.وقتی یخ و مواد متشکل از قطعات سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسهو سیلت را بر روی یخچال به‌صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در این حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید آردسنگ می‌شود. و بصورت مصنوعی تخته سنگ توسط دستگاههای سنگ شکن تبدیل به پودر سنگ جهت مصارف ساختمانی می گردد.

 

آردسنگ یا پودرسنگ به مواد پودری‌شکل و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال به‌ وجود می‌آید.وقتی یخ و مواد متشکل از قطعات سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسه و سیلت را بر روی یخچال ها به‌ صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در این حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید آردسنگ می‌شود. گاهی رودهای حاصل از ذوب یخ دارای آبی کدر است و دارای رنگ خاکستری یا شیری است که این خود شاهدی از نیروی سایشی یخ و ناشی از عمل فرسایش می‌باشد.

پودرسنگ چیست؟
همانطور که از نام پودر سنگ یا خاک سنگ مشخص است از کوبیده شدن انواع کانی های معدنی موجود در طبیعت نظیر کربنات کلسیم، سنگ آهک, مرمریت, گرانیک, سنگ آهن, سنگ نقره و… تولید میشود. پودر سنگ دارای کلیه خواص کانی کوبیده شده بوده با این تفاوت که به دلیل دارا بودن سایز بندی پودری و میکرونیزه و افزایش سطح تماس, علاوه بر اینکه خواص موجود در آن کاملا” در دسترس می باشد همچنین در صنایع مختلف به راحتی بکار گرفته می شود.

 

پودر سنگ هم به صورت طبیعی در محیط زیست یافت می شود که در اثر گذر زمان از فرسایش سنگ های مختلف حاصل می شود و هم به روش صنعتی توسط دستگاه های کوبش سنگ به دست می آید.

تولید پودر سنگ
استهسال پودر سنگ در طبیعت بسیار ساده می باشد و از هر نوع سنگ سفید که قابل کوبیده و میکرونیزه شدن باشد می توان پودر سنگ سفید تهیه کرد و از سنگهای رنگی نیز می توان پودر سنگ رنگی تهیه کرد اما در سالهای گذشته بواسطه مصرف بالای سنگ در نمای ساختمان ها و ادارات و غیره برخی از تولید کنندگان پودر سنگ اقدام به استفاده از سنگ های ضایعات ساختمانی جهت تولید پودر سنگ می نمایند.

تولید پودر خاک سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی قابل انجام است. در روش طبیعی ، سنگ های پودر شده که معمولا در اثر سایش لایه های مختلف سنگی مختلف بر روی هم در محیط های خاصی مانند رودخانه ها ایجاد می شود ، جمع آوری و سرند می گردد. اما در روش صنعتی ، سنگ پس از استخراج از معدن به کارخانه منتقل شده و توسط فک های کوبشی قدرتمندی ، کوبیده و پودر می شود.

 

پودر سنگ چیست؟ مصارف پودر سنگ چیست؟ انواع پودر سنگ


مصارف پودر سنگ :
بیشترین کاربرد خاک سنگ یا پودر سنگ در صنایع ساختمانی است که از آن برای ترکیب با سایر مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان و سیمان سفید استفاده می شود زیرا علاوه بر اینکه دارای چسبندگی بسیار زیادی بوده و استحکام سازه را افزایش می دهد. همچنین مانع از ترک خوردن سیمان پس از خشک شدن می شود. برای مصرف سنگ ها نیاز است که ابتدا به صورت کوبیده شده و به شکل پودر دانه بندی شده در آید. انواع مختلف پودر خاک سنگ عبارتند از پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ آهک ، پودر سنگ مرداب و …


مصرف پودر سنگ بجای سیمان
مصرف پودر سنگ آهكی به جاي درصدی از سيمان در بتن از دههای پيش در جهان اغاز گردیده است و هر روز بر ميزان استفاده از پودر سنگ افزوده مي‌شود. در ايران هم به دليل وجود ضايعات نسبتاً زياد پودر سنگ آهك و منجمله در سنگ‌بري‌ها، استفاده از اين نوع پودر سنگ در ساخت بتن بسيار مثمر ثمر بوده است چون هم باعث جلوگيري از آلودگي محيط زيست مي‌شود و هم پودر سنگ باعث ارزان‌تر شدن قيمت نهائي بتن مي‌‌شود.‌ در تحقيقات جدید، تأثير ميكروسيليس و پودر سنگ آهكی بر مقاومت فشاري بتن با مقاومت بالا مورد کنکاش قرار گرفته است.

 

نسبت ترکیب سیمان سفید با پودر سنگ
ترکیب کردن پودر سنگ با سیمان سفید دارای فوایدی است که از آن جمله می توان به افزایش مقاومت ، کاهش هزینه تمام شده ملات و همچنین تثبیت شکل سازه پس از خشک شدن اشاره نمود. نسبت سیمان سفید به پودر سنگ برای تولید ملات به این صورت است که ۷ واحد پودر سنگ با یک واحد سیمان سفید مخلوط می شود. برای مثال چنانچه از یک کیلو سیمان در ملات استفاده می نمایید ، به ازای آن ، ۷ کیلو پودر سنگ با کیفیت هم مصرف کنید. این نسبت ترکیبی دارای ویژگی های مد نظر بنا ها و سازندگان در ساختمانی سازی می باشد.

 

سایر مصارف پودر سنگ

علاوه بر این مطالب عنوان شده در مورد پودر سنگ از پودر سنگ جهت پاشش روی قیر گونی کاری - و دوغاب دهی سنگ و کاشی و سرامیک که از مخلوط پودر سنگ و سیمان سفید استفاده می شود، برای نمای ساختمان نیز از مخلوط پودر سنگ و سیمان سفید و سنگ نمره استفاده می گردد . پودر سنگ از معدن سنگ سفید قابل تبدیل شدن به پودر سنگ که در نمای ساختمان به کار گرفته می شود.لازم به ذکر است در برخی موارد موارد استفاده ای از پودر سنگ ذکر شده مانند سند بلاست کاری و خوراک دام و طیور از ان جمله می باشد .

 

معادن پودر سنگ در ایران:
عموما مبانی اولیه تولید پودر سنگ در کشور عزیزمان ایران در قم و ساوه و تهران می باشند اما کارخانجات سنگ کوبی هم در اطراف کشور وجود دارند ولی تولید پودر سنگ ایشان به اندازه مصرف شهر مبدا یا حداکثر استان مربوطه می باشد لذا کلونی تولید پودر سنگ در ایران به نوعی در شهر قم متمرکز گردیده است .

آردسنگ یا پودرسنگ به مواد پودری‌شکل و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال به‌وجود می‌آید.وقتی یخ و مواد متشکل از قطعاتت سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسه و سیلت را بر روی یخچال به‌صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در اینن حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید پودر سنگ می‌شود. گاهی رودهای حاصل از ذوب یخ دارای آبی کدر است و دارای رنگ خاکستری یا شیری است که این خود شاهدی از نیروی سایشی یخ و ناشی از عمل فرسایش می‌باشد.

مصالح ساختمانی فلاحتی پودرسنگ را بصورت فله و کیسه ای با عناوین پودرسنگ قم – پودرسنگ ساوه و پودرسنگ جوشقان به فروش می رساند.

ما بدون واسطه با کارخانجات مصالح ساختمانی در ارتباط هستیم پس بهترین قیمت ها را در تهران برای مشتریان در امر فروش مصالح ساختمانی در تهران داریم.

خرید پودر سنگ :مواد معدنی دارای نقش قابل توجهی در زندگی انسان بخصوص به منظور تولید محصولات مختلف می باشند. سنگ ها به دلیل دارا بودن ویژگی های خاصی نظیر دوام بخشی ، رنگ دهی ، افزایش حجم و ایجاد استحکام ، دارای موارد مصرف گوناگون هستند.

1پودرسنگ-کیسه پودرسنگ چیست ؟ اما برای مصرف سنگ ها نیاز است که ابتدا به صورت کوبیده شده و به شکل پودر دانه بندی شده در آید. انواع مختلف پودر خاک سنگ عبارتند از پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ آهک ، پودر سنگ مرداب و … تولید پودر سنگ تولید پودر خاک سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی قابل انجام است. در روش طبیعی ، سنگ های پودر شده که معمولا در اثر سایش لایه های مختلف سنگی مختلف بر روی هم در محیط های خاصی مانند رودخانه ها ایجاد می شود ، جمع آوری و سرند می گردد. اما در روش صنعتی ، سنگ پس از استخراج از معدن به کارخانه منتقل شده و توسط فک های کوبشی قدرتمندی ، کوبیده و پودر می شود.

مصرف پودرسنگ آهكی به جاي بخشي از سيمان در بتن از دهای پيش در دنیا شروع شده است و هر روز بر ميزان استفاده از پودرسنگ افزوده مي‌شود. در ايران نيز به دليل وجود ضايعات نسبتاً زياد پودر سنگ آهك و منجمله در سنگ‌بري‌ها ، استفاده از اين نوع پودرسنگ در ساخت بتن بسيار ثمر بخش است چون هم باعث جلوگيري از آلودگي محيط زيست مي‌شود و هم پودرسنگ باعث ارزان‌تر شدن قيمت نهائي بتن مي‌‌گردد.‌ در تحقيق حاضر، تأثير ميكروسيليس و پودرسنگ آهكی بر مقاومت فشاري بتن با مقاومت بالا مورد بررسي قرار گرفته است.

ما بدون واسطه با کارخانجات مصالح ساختمانی در ارتباط هستیم پس بهترین قیمت ها را در تهران برای مشتریان در امر فروش مصالح ساختمانی در تهران داریم.

پودر سنگ جوشقان ( سفید – درجه 1 )
سنگ های جوشقان (دانه بندی شده)
سنگ های رنگی طبیعی شامل سبز ، صورتی ، مشکی ، قهوه ای ، قرمز و لیمویی
( دانه بندی شده - جوشقان و آذرشهر )
موزائیک
سیمان ساوه و بنوید ( 25 - 40 - 50 کیلوئی ) - نرخ مصوب
گچ زمرد ( سامان سابق ) - ( 40 ) - نرخ مصوب
بلوک سیمانی
کربنات کلسیم
خاک رس و آهک
انواع پودرسنگ
آجر فشاری خاتون آباد ( میانگین وزن 2/4 کیلو )

پودر سنگ پارس شیمی از مرغوبترین پودر های موجود در بازار میباشد که برای تولید این محصول از بهترین و به روز ترین دستگاههای سنگ کوبی استفاده شده است این محصول توسط دستگاه سنگ کوبی طی دو مرحله کوبیده شدن تولید شده است.

پودر سنگ تولید شده از سنگ های سفید میباشد که بایستی سنگ در نهایت سفیدی باشد تا محصول با کیفیت و سفید ایجاد شود.

موارد کاربرد:

1- جهت ملات سیمان سفید

2- جهت آستر سیمان – فیلی

3- جهت دوغاب برای کاشی و سرامیک

4- استفاده در نما ساختمان با استفاده از سیمان سفید

5- از پودر سنگ در چسب آماده کاشی و سرامیک استفاده میشود.





:: برچسب‌ها: پودر سنگ, پودر سنگ چیست, فروش پودر سنگ, خرید پودر سنگ, قیمت پودر سنگ, کارخانه تولید پودر سنگ, خاک سنگ, پودر سنگ جوشقان, پودر سنگ قم, ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: